Stagelopen in Paramaribo! - Reisverslagen van Lotte van Oort - WaarBenJij.nu Stagelopen in Paramaribo! - Reisverslagen van Lotte van Oort - WaarBenJij.nu

Stagelopen in Paramaribo!

Ik vertrek 2 februari naar Paramaribo om daar vier maanden stage te lopen. Ik zal de verschillen tussen het onderwijs in Suriname en het onderwijs in Nederland onderzoeken.

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2017

Switi Sranan, tot snel!

10 Mei 2017

Jagen, zingen, vallen

29 April 2017

Hoog bezoek!

05 April 2017

The Raleigh Girlz on tour!

16 Maart 2017

''Mammie, dans als een sexy boontje nah!''
Lotte

Ik ben derdejaarsstudente Nederlands aan de lerarenopleiding van de HAN. Voor mijn minor vertrek ik 2 februari naar Paramaribo, om daar vier maanden stage te lopen op een vmbo-school.

Actief sinds 09 Jan. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 98996

Voorgaande reizen:

02 Februari 2017 - 01 Juni 2017

Stagelopen in Paramaribo!

Landen bezocht: